Apotekarstudent!

Från och med igår kan jag kalla mig apotekarstudent, och det känns så jäkla bra rent ut sagt! Introföreläsningarna gör mig så himla peppad, särskilt när de flesta påpekar hur viktiga vi kommer bli för samhället när vi är klara. Klassen verkar vara bra. Visst, man ska väl inte ropa hej, men jag tror jag kommer trivas bra. Har fått rätt bra kontakt med ett gäng andra nyblivna göteborgare. Nollningsaktiviteterna är också bra. Igår hade vi faddermiddag och sedan utgång men jag var så trött av alla nya intryck och så så jag åkte hem till tolv. Idag fick vi bekanta oss med staden och genomföra lite halvpinsamma grejer som inte alls var farligt. Imorgon blir det afterschool och på fredag har vi intropub, båda på kårvillan. Blir nog bra det här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0