En ensam kulla i storstan.

Idag åkte pappa hem, vilket var lite jobbigt men samtidigt skönt. Nu har jag flyttat på riktigt, liksom. Kylen är full men jag måste nog ändå ta en promenad till Ica imorgon. Tejp, gummisnoddar och tändstickor vore ju bra att ha hemma. Annars blir det nog mest plock, men vi får se!
 
Nu ska jag nog försöka slappna av till PLL eller BBT. Liiite läskigt är det att vara helt ensam. Fast jag har ju alltid mina hyresvärdar som verkar jättesnälla och hjälpte mig att skruva upp ett skåp idag!
 
Jag är himla nyfiken på mina läsare..
Vad gör ni i höst?

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Gud vad kul att flytta, det vill jag också göra. Men det ser ut som att jag blir kvar här i dalarna ett tag. Har inte nått jobb på g så jag bara tar dagen som den kommer. Hoppas det går bra för dig i storstan! :)

Svar: Ja, det är spännande! Det låter rätt skönt att kunna ta dagen som den kommer. :)
acciowonderland.blogg.se

2012-08-23 @ 01:42:24
URL: http://fredriksvensson.blogg.se
Postat av: S

Tatuerar mig, tar gitarren mer seriöst och annat trevligt!

Svar: Wii! :)
acciowonderland.blogg.se

2012-08-23 @ 13:18:44
Postat av: SOFIE - It's all about rock and roll

Ett år kvar att ta vara på, sen får vi se vart benen bär.. Kommer iallafall och hälsar på i göteborg kan jag lova! <3

Svar: Det blir nog bra! Åh, vad kul :)<3
acciowonderland.blogg.se

2012-08-28 @ 20:35:09
URL: http://justanotherdevil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0