Göteborg!

Hej på er! Det har varit fullt upp de senaste dagarna. Igår tog jag farväl av min fina hemstad och bästa mamma och syster. Det var helt sjukt jobbigt och jag var inte alls förberedd på den känslan, men jag har ju å andra sidan aldrig riktigt gjort något såhär stort förut. Flytta hemifrån för första gången gör man ju bara en gång liksom.
 
Pappa och jag tog en fullpackad bil ner till Göteborg, och nu har jag ett litet rum här! Bekantas bekanta hyr ut källarvåningen och än så länge verkar allt bra.
 
Idag shoppade vi loss på Ikea och Ica. Lite komplettering till det redan möblerade rummet och bas-matvaror.
Det känns fortfarande som att jag bara är här på semester, och därför känns det viktigt att sätta min egen prägel på rummet. Jag lovar att det kommer bilder så fort jag är klar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0