Kommentarer

Jag gillar idén med blogg.se:s nya kommentarssystem, men jag vet inte riktigt om det känns "rätt". Dels så kan man inte riktigt fortsätta att diskutera, för att göra det nya systemet optimalt skulle man behöva göra det möjligt att svara på svaret. Tycker i alla fall jag. Sen vet jag inte riktigt hur det fungerar för de som använder en annan bloggportal, får de veta att man svarat? Man verkar ju kunna svara på alla i alla fall. Dessutom känns det mer "rätt" att svara i bloggarens egna kommentarsfält, antagligen för att det är det man är van vid, men ändå.
 
Hur vill ni helst ha era svar? Vad tycker ni om det nya systemet?
Jag vet inte riktigt vad jag tycker.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Personligen tycker jag det är bättre att svara i personens blogg, att man inte använder svarsfunktionen. Det känns så onödigt att behöva bevaka en blogg man läsers inlägg för att veta om den svarat, då blogg.se inte alltid skickar ut mejl om att man fått svar. Sen tycker jag det blir mer personligt att få svar i sin egen blogg. Det är en bra funktion, den nya. Men det är inte alltid det fungerar. Själv svarar jag alltid på frågor till personen i frågas blogg :)

2012-09-05 @ 18:11:05
URL: http://stjarnangeln.blogg.se
Postat av: c

håller med!

är skönt att kunna svara snabbt och enkelt men somsagt, det blir inget mer än så!

2012-10-15 @ 23:42:22
URL: http://fromfattothin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0