Man måste va frisk för att bli sjuk

Hej och välkommen till en ointressant blogg med dålig uppdatering. Eller något åt det hållet.
Anyway så verkar några nya ha hittat hit, hejhej! Ni får gärna lämna ett avtryck eller två, alltid kul att veta vilka som tar del av ens liv.
 
Igår jobbade jag halvdag vilket innebar att jag hade lite tid över för second hand-shopping. Blev en tur till Hedemora där en röd träbricka inhandlades,  sedan styrde vi mot Gustafs där jag hittade fyra fina ljuslyktor samt en kopp med tillhörande fat. Och här borde det väl vara en bild men den kommer senare, ehe.
Efter det spenderade jag lite tid hos frisören som hade i en svart färg med bivax, som skulle vara bra för trasigt, förstört hår. Kan nog inte säga något förän efter några tvättar egentligen, men nu är det lent och fint! De blåa partierna sparades såklart så jag kan fortfarande leka med färgburkarna. 
 
Idag skulle jag ha jobbat heldag om det inte vore för att jag spydde efter några timmar och blev hemskickad. Uhm, sånt som händer gissar jag, men sjukt pinsamt. "Hej jag jobbar på apotek och blir sjuk hela tiden". Kul. Blir nog hemma imorgon också för jag antar att de inte vill ha tillbaka mig då, eheh... Har även planer för lördag men vi får väl se.
 
Aja. Tack till alla som orkade läsa, haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0