Na na na

Det börjar närma sig nu!
 
Idag tog jag bilen till Borlänge för att ta en fika med en fin vän. Jag kommer sakna alla så himla mycket, men det känns känns bra att hinna säga hejdå en sista gång.
 
Kvällen spenderades i kyrkan där mamma går för att välkommna det nya pastor-paret med taco-kväll. Jag är väl inte speciellt kyrklig av mig men det är ju lite mysigt med såna här tillställningar ändå. Tycker även att det är fint att samlas kring något man tror på. Vissa går i kyrkan, jag håller mig hellre till konserter och tackar mina hjältar genom att skrika sönder halsen.

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej! Vill dy synas inför mina 200 unika besökare? Då kan du nu få en gratis länk. Endast det du behöver göra är att hjälpa mig att vinna. Läs mera här (direktlänk): http://blogofphoto.webblogg.se/2012/august/hjalp-mig-att-vinna.html#comment Jag ber jätte mycket om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer.

2012-08-19 @ 19:36:20
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0