Nervös

Imorgon är första dagen på universitetet och jag skiter på mig av nervositet. Nästan i alla fall. Första veckan består av informationsförelösningar om apotekarprogrammet, att läsa på GU osv, samt nollningsaktiviteter på kvällarna.
 
Okej, alltså. Jag vet att jag kanske oroar mig överdrivet mycket. Men det är väl sån jag är. Det blir ju desto skönare efteråt när man upptäcker att var ju inte så himla farligt ändå. Fast nu vill jag mest lägga mig under täcket och storböla av nervositet.
 
Idag har jag i alla fall varit vuxen och gjort det jag planerat. Gjorde ett lass med zucchiniplättar till och med. Kände att jag var tvungen att ha något som verkligen smakade hemlagat. De blev väl inte som mammas men ändå helt okej.
 
 

Kommentarer
Postat av: ASTA

SV: åh, man tackar!

2012-08-29 @ 20:59:17
URL: http://astasaurus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0