Tre saker

1. MVK
- Är du som jag och äter massa mediciner och har recept som behöver förnyas då och då kan jag verkligen rekomendera tjänsten Mina vårdkontakter! Har du e-leg är det jättelätt att logga in och förnya recept, fixa läkarbesök eller bara kontakta sjukvården du har kontakt med. Jag har haft jättemycket nytta av detta då jag upptäckt att mina recept gått ut och medicinlagret börjat sina. 
 
2. Brieost och te
- Förutom att det är himla gott ihop kan man även utnyttja dem till varandra. Jag personligen tycker i alla fall att brieosten är godare när den är aningen smält, men ändå inte riktigt smält. Då lägger man helt enkelt en bit på ett litet fat som man kan placera ovanpå tekoppen! På så vis utnyttjar man värmen som tet ger ifrån sig till att göra tilltugget ännu godare!
 
3. Guldpennan 
- Både Sandra och Marcus är nominerade till Guldpennan i Vecko Revyns Blog Awards 2012. Måste ju rösta på någon av dem men har ingen aning om vilken! Hur väljer man? I och för sig så läser jag inte Birros fotbollstexter lika noga som hans andra texter, men han skriver ju liksom ändå som.. Birro. Nej, inte är det lätt inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0