Lista 2012

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?

En hel massa. Studenten och allt som hör till, flyttade till mitt alldeles egna(typ), började univeritetslivet och ja, det är vad jag kommer på.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej.

Dog någon som stod dig nära?

Nej som tur var.

Vilka länder besökte du?

Bara Sverie men det som hände här räcker väl gott.

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?

Lit mer trygghet kanske, i mig själv framför allt. Lite mer mod.

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?

Studenten. Simple Plan. P&L. Kent. Första "hej"et.

Vad var din största framgång 2012?

Fick sommarjobb på kronans och blev antagen till Apotekarprogrammet! Blev även socialare och mindre blyg.

Största misstaget?

Att dra ut på ett "hejdå" för länge.

Bästa köpet?

Konsertbiljetter, alltid.

Vad spenderade du mest pengar på?

Tråkiga saker som hyra och mat tror jag... Annars böcker.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Att bli antagen, att träffa bra nytt folk, mina gamla gymnasiekompisar, flytta till Göteborg och andas ny luft.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?

Alltså jag tycker sånt här är himla svårt, men Gangnam style är väl rätt 2012.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Både och, tror jag. Störd berg- och dal-bana det här året.

Vad önskar du att du gjort mer?

Socialat och varit lite mer party kanske. Gått på konserter... Kyssts.

Vad önskar du att du gjort mindre?

Deppat, ältat, tänkt och funderat.

Blev du kär i år?

Ja.

Favoritprogram på TV?

Nyhetsmorgon.

Bästa boken du läste i år?

Oj. 19 minuter kanske. Läs läs läs läs läs!

Största musikaliska upptäckten?

Återupptäckte Simple Plan och Sleeping With Sirens.

Något du önskade dig och fick?

Materiellt? Typ flytta hemifrån-grejer, DVDer osv.

Något du önskade dig och inte fick?

Mer tid på gymnasiet haha...

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?

Minns inte, inget speciellt antagligen.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Ja det är klart. Mer mod skulle nog ha gjort många saker bättre.

Vad fick dig att må bra?

Göteborg. Livemusik.

Vilken kändis var du mest sugen på?

James Cassells

Vem saknade du?

Under hösten har jag saknat dahlander-folket.

De bästa nya människorna du träffade?

De jag hänger med i skolan och han som odlar fjärilar i min mage.

Mest stolt över?

Att jag vågade bryta en destruktiv relation samt flytta till storstaden. Och att ha blivit vegetarian! Det är ett ställningstagande jag är stolt över.

Högsta önskan just nu?

Att de som har det svårt ska få det lite lättare. Att sverige fattar att de inte ska stödja rasister. Och att jag hittar en fin lägenhet i vår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0