Audrey-insp och vardagstjat

Sovmorgon och jag vet knappt vad man gör när man inte jobbar. Föutom att sitta av sin lediga tid i sängen...
Första flyttkartongen är i alla fall fylld! Plastburkar och elapparater. (Säger att jag inte kan städa förrän jag har lådor att packa ner allt i..)
 
Tänker varje dag att jag måste ta tag i kemi-repetitonerna men det blir inte av. Diciplin? Nej det är ju sommarlov! (Har hittat min kurslitteratur på internet, vart hittar jag pengarna att betala med?) 
 
Igår tog jag fram en rosa färgburk och en liten pensel och lät kreativiteten flöda. Ungefär. Några lila slingor i det blåa blev det, men det var svårt att få en bra bild.. Men åh vad sugen jag är på att bleka hela skiten och vara kreativ på riktigt med färgburkarna. 
source_1
 

Kommentarer
Postat av: 39 kilo

Vill gärna se ditt hår!

2012-07-29 @ 05:08:17
URL: http://forthesimplehearts.blogg.se
Postat av: captivatedminds.blogg.se

Åh. Ja, jag heter Daniella Åberg på facebook. Har samma visningsbild som den till vänster (om du har nya blogg esse vill säga.) Du skulle flytta hit till Göteborg, va? När far flyttlasset? :)

2012-08-18 @ 19:22:42
URL: http://captivatedminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0