Vi ställer upp på led i någon annans uniform

Lyssnar på Jag är inte rädd för mörkret och har gåshud på armarna. Så sjukt att kent lyckas med såna konstverk v-a-r-e-n-d-a gång. Eventuellt blir det en halv-spontan tur till Uppsala i helgen när finaste gubbarna spelar vid Slottet. 
 
Förmiddagen spenderades hos gammelfarmor för lite fika. Känns bra att ha träffat hon innan jag flyttar, för som hon sa själv: "Vi får se om vi hinner träffas något mer". Det är något som känns himla jobbigt med att flytta, att lämna alla gamla och sjuka släktingar och kanske aldrig se dem mer. Men å andra sidan kan man ju inte låta bli att leva sitt eget liv. Senare bjöd mormor och morfar på lunch och jordgubbar. Kan ju inte klaga. 
 
Skulle dock inte säga nej till lite värme i luften. Nu håller jag mig helst inomhus med Kent och Elle. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0