Med ditt insmugglade rus

Ett litet hej såhär mitt i tentaplugget.
 
Har ord men varken tid eller ork eller fokus.
Mest tänker jag på elektroner hit och funktionella grupper dit och pilar som ska gå åt rätt håll och reaktioner som ska gå till på ett  visst sätt och sånt där. Väldigt intressant egentligen men när man klämmer in allt på en månad blir det mest ett stort ångestmoln.
Göteborg är mörkt och kallt och jag längtar hem. Till snön, braskaminen, ugnen, pappas mat och mammas massage och systers tjat. Till min lilla ödlekompis och till värmen hos mor- och farföräldrar och mina fina vänner.
 
Men jag har lite kvar att göra här innan det blir dags att tåga hem te Sätä.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi saknar dig. <3

2012-11-29 @ 23:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0