Död eller levande

Hej på er!
Levande tjej = död blogg, tyvärr.
Tror dock inte att ni är speciellt intresserade att läsa att jag går i skolan och handlar mat och tvättar och diskar.
I lördags hade vi i alla fall provsits där vinnare av nollekampen och så vidare korades. Mitt lag kom tvåa. Även mat, alkohol och dans blev det mycket av. På något vis avslutades natten på Sticky tillsammans med några vi aldrig träffat innan. Sånt som händer och jag kan väl inte klaga.
Göteborg är fantastiskt och jag vet inte om det är luften eller bara det nya livet jag är hög på men något är det nog, för så här bra kan man väl inte må bara sådär?!
 
Nej nu ska jag inte sitta här och ordbajsa. Behöver ett flödesschema till laborationen imorgon och viktigast av allt: sömn.
 
Ta hand om er, så får vi se när jag har något att berätta igen!

Kommentarer
Postat av: 39 kilo

Saknar dina inlägg ♥

2012-09-11 @ 07:46:51
URL: http://deerheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0