Grundläggande kemi

Överlevde uppropet till KEM011, eller Grundläggande kemi 1. Nu är jag antagen på riktigt och kan t.ex. komma åt kurssidor på internet och jag borde kunna fixa studieintyg till CSN. Men man måste ju ta tag i det också. Nu har jag te-paus i pluggandet. Imorgon har vi prov på laborationssäkerhet för att vi ska kunna labba. Det märks att det var ett tag sedan man pluggade, men någon gång blir det nog ordning på studietekniken.
Nu måste jag återgå till vilka joner som får åka i vasken och vilka som ska i slasken och vad man ska göra om man får gaser i ögonen eller lungorna etc etc.
Än så länge trivs jag fantastiskt i Göteborg trots kalla vindar och jag ser positivt på framtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0