Helgen.

Har haft en trevlig helg med sällskap av mamma och syster. Fick frysfacket fyllt med kantareller och bär, fick ner lite grejer jag inte fick med mig i flytten och en godishälsning från min gulliga mormor. Fick även en cykel som morfar fixat, skaffar jag mig bara en cykelkorg kan jag köra stohandlingar(tunghandlingar) ibland istället för att handla typ en sak i taget.
Förutom att jag fick en massa saker tog vi en tur på stan, bland annat så besökte vi Science Fiction-bokhandeln som var rena paradiset. Fick lite av en religiös upplevelse. Lyckades hålla pengarna i styr men när lönen kommer - ojoj! Fick en finfin jordglob i inflyttningspresent som ni ska få se när den har fått sin plats. Vi hann även med en snabbis på Ikea där jag köpte en skohylla och lite småsaker.
Nu sitter jag och läser kemi på engelska och det går sådär. Gissar(och hoppas!) att det går smidigare när man kommer in i de engelska kemi-termerna.
Nu ska jag fortsätta slita. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0