En kylig men värmande tisdag

Hör ljudet av bilrutor som skrapas men ser inget för jag är bländad av solen
och har köldtårar i ögonen och på kinderna.
Man överlever i solen
men i skuggan fryser det till i sprickorna så det spänner i hela kroppen
(ni vet väl hur vatten som fryser kan spränga berg?).


Arbetsmarknadsmässa i skolan och jag skrev upp mitt namn på en massa intresseanmälningar angående jobb. Förväntar mig inte så mycket men ett namn är ju mer än ingenting! (Och man får massa gratisprylar av att gå runt och snacka)
Tänker, tillsammans med ett par vänner, försöka ordna upp med en lokal studentgrupp till en fin och viktig organisation. Hoppas hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0