Luggar, tågbiljetter och celler

Det ekar tomt här men ändå syns små nätta fotspår i statistiken.
Visst händer det saker, men inget världsomvändande. Jag mår bra!
Men..
- Jag har skaffat bibliotekskort, på Göteborgs bibliotek. Nu kan jag låna både på universitetsbiblioteken och stadsbiblioteken och jag känner mig äntligen som en göteborgsbo, på riktigt.
- I fredags var det storpub med fina människor och en fin lugg skymtandes på dansgolvet. Och det räcker fint så. Göteborg kryllar av snyggingar och jag nöjer mig med att spana på avstånd så länge. Låta hjärtat fladdra lite och inte mer med det.
- Idag köpte jag tågbiljetter hem till bondeland krig påsken. Ska bli fint att träffa gamla vänner och släktingar. Och baka i ugn!
- Imorgon är det arbetsmarknadsmässa och det ska bli spännande. Idag hade en apotekskedja lunchföreläsning och det är alltid bra att bli påmind om att det finns ett liv efter examen. Jag trivs ju med studerandet men csn är begränsat..
- Cellbiologi är helt sjukt intressant! Väldigt tidskrävande, tyvärr. Vill bara fatta allt på en gång så jag kan gå vidare och lära mig ännu mer.
 
Funderar på vad syftet med den här bloggen egentligen är. Vill ju skriva men skriver för lite för att det ska kunna bygga upp en blogg. Är det något ni vill läsa om?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas du fortsätter blogga iaf! Du skriver så fint och bra och det är alltid kul med ett nytt inlägg från dig! :)

2013-03-11 @ 22:08:14
Postat av: raison d'être

Vad du finner intressant att blogga om, egentligen. ❤

2013-03-11 @ 23:36:30
URL: http://calmthefuckdown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0